czwartek, 2 stycznia 2014

Jak dziala stara pompa do wody ogrodowa abisynka , pompa wody tlokowa żeliwna


Witam wszystkich pompo-maniaków
Na początek przypomnienie o spuszczeniu wody na zimę aby nie rozsadziło waszych pomp :)
Po za tam dodaje filmik : jak działa stara pompa do wody , budowa pomp , schemat podłączenia .
Pompa w 99 % niemiecka gdyż co nie jest oryginalne to : Tłok , skóra bydlęca , skóra pod zaworem zwrotnym , oraz kranik .
Kranik jest wstawiony w miejsce oryginalne a wiec tylko to. Na dniach wrzucam nowy filmik z studnią która ma lustro wody na 9 metrach , a pompa która czerpie wodę , to pompa wyremontowana przez mnie i docelowo może ssać z 12 metrów
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. jak wlać chlor do pompy abisynki(ręcznej)


    )








    0

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie pompy jeszcze można spotkać, ale oczywiście rzadziej. Ja jakiś czas temu już widziałam na stronie https://www.dostudni.pl/pompy-do-deszczowni,b115.html fajne pompy do deszczowni i właśnie wiem, że taka mi się na pewno przyda.

    OdpowiedzUsuń